بازاریابی سنتی بسیاری از شرکتها و سازمانهای کشور با مشکل توسعه بازار روبهرو هستند. یکی از مهمترین علل این مشکل شیوه بازاریابی آنهاست. آنها هنوز بهطور سنتی این مهم را انجام میدهند. در روش بازاریابی سنتی شرکتها بدهنبال بهدست آوردن مشتری جدید هستند. بنابراین در این روش سازمانها بهدنبال پیدا کردن نیازهای مشتری هستند تا آنها را بهتر و با قیمت مناسبتر از رقبای خود برای مشتریانشان برآورده کنند در صورتیکه راه موفقیت برندها تمرکز روی خلق دسته جدید از چرا بازاریابی چریکی شکست می خورد؟
کلیات مقاله نویسی
تعریف بازاریابی حسی Sensitive marketing
بازاریابی ,سنتی ,مشتری ,روش ,مشکل ,شرکتها ,بازاریابی سنتی ,آنها را ,تا آنها ,هستند تا ,را بهتر
درباره این سایت